#2016-06-30 05:39:07 

James

Użytkownik

Posty: 32

Skąd: Piła

Wiek: 35

Witam zastanawiam sie gdzie w mozna kupic fajne rowery holenderki w Poznaniu. Nie muszą być koniecznie nowe, byle były dobre i nie pordzewiałe. To jest dla mnie najważniejsze. Ma to swój mega urok, kiedyś mieszkałem w Holandi parę lat i się napatrzyłem na te kształty i teraz konieznie muszę mieć swój rowerek. Proszę o rekomendacje, forumowicze drodzy!
#2016-06-30 06:09:50 

Huncfot

Użytkownik

Posty: 46

Skąd: Płock

Wiek: 27

holenderki są fajne to fakt, ale tylko do miasta jak człowiek chce wyjechać poza miasto to już tym za bardzo nie pojeździ i wtedy robi się problem. niestety to są modele dla typowych mieszczuchów i jeśli ktoś jest typowym mieszcuchem to mu będzie odpowiadać, a jak nie to nie
#2016-06-30 08:50:22 

Jacuś

Użytkownik

Posty: 115

Skąd: Sopot

Wiek: 27

Ale żeś teraz napisał bez przecinków że nie wiadomo o co chodzi. Jak dla mnie rowery są holenderskie spoko, ale skłaniam się ku wersji amerykańskiej, czyli interesuje mnie bardziej rower beach cruiser. To jest dopiero szczyt stylu. Nie ma to jak niedzielna przejażdzka takim rowererm...
#2016-06-30 10:03:13 

LuckyLuke

Użytkownik

Posty: 100

Skąd: Radom

Wiek: 25

ja tam uznaje tylko porządne rowery z karbonową ramą. beach cruiser to mi się wydaje że raczej jest dla dziewczyny? co ja gadam, na sto procent jest dla dziewczyny :D facet jak chce posmigać troche po dzikich szlakach to musi mieć hardkorowy rower. no mam rację czy nie? oceńcie z resztą sami na czym wolicie faceta, na beach cruiserze czy na normalnym rowerze ale myślę że sprawa jest raczej oczywista...
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015