#2016-05-25 00:58:09 

Jacuś

Użytkownik

Cześć Wam. Mam dla Was takie pytanie, otóż, jakie ostatnio inwestycje w domu mieliście? Ja osobiście chcę zainwestować w balustradę balkonową ze stali nierdzewnej (chromsystem.pl/) ;) Ogólnie to od tamtego roku, wraz z żoną się uzależniliśmy, żeby przesiadywać godzinami na balkonie i się cieszyć słoneczkiem, teraz jak się zrobiło cieplej to wychodzimy na balkon, ale właśnie balustrada jest do wymiany ;)

#2016-05-25 03:41:11 

Harpun

Użytkownik

Ja osobiście mnóstwo czasu i pieniędzy poświęcam na samochody. Często zmieniam samochody, albo poluję na takie auta, które trzeba naprawić, by je potem korzystniej sprzedać itp. Mam żyłkę do aut po ojcu i choć nie jestem mechanikiem, to się naprawdę świetnie znam na autach. Żona czasem narzeka, że tylko motoryzacja mi w głowie, ale jak przynoszę pieniądze ze sprzedaży itp. to od razu inaczej na to wszystko patrzy.
#2016-05-25 05:09:38 

LuckyLuke

Użytkownik

Ja z kolei uwielbiam gotować.. ostatnio zainwestowałem w domu w zestaw garnków i patelni oraz nową kuchenkę. Gotowanie to moja pasja i coś, co kocham robić. Żonie to na rękę, bo sama nie musi gotować i przy tym bardzo smakują jej moje wytwory ;)
#2016-05-25 07:10:52 

Huncfot

Użytkownik

A my z żoną niestety mamy spory kredyt na karku i nie stać nas za bardzo, w inwestowanie w dom itp. musimy się trochę odkuć, bo nie wypalił nasz biznes i teraz musimy wszystko sprzedać, albo jakimś cudem postawić na nogi.
#2016-05-25 08:22:40 

James

Użytkownik

Mi się marzą z kolei nie zakupy, a wczasy w jakimś ciepłym kraju.. dobrze by było gdzieś wyjechać na kilka tygodni i wypocząć. Od lat tylko praca i praca.. zero czasu dla siebie i wypoczynek, a czuję, żeby mi to naprawdę dobrze zrobiło.
#2016-05-25 09:53:30 

proca22

Użytkownik